Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata

Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autor Poruka
 Tema posta: het geheugen te verbeteren
PostPoslato: Sre Jan 15, 2020 9:34 am 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Dec 20, 2019 10:30 am
Ik begin graag in de meest zuidwestelijke hoek van het park, op Columbus Circle, en loop vanaf daar naar binnen. Je begint bij het USS Maine-standbeeld (het is een enorm standbeeld met een fontein, moeilijk te missen) en loopt een kort pad af om bij de hoofdlus te komen. Central Park runner etiquette: de buitenkant / rechterkant van de weg is voor motorrijders / auto's, de binnenste rijstrook is voor degenen Nike Air Pegasus 83 Womens die met de klok mee rennen, en de middelste rijstrook (nog steeds links van de fietsstrook) is voor tegen de klok in rennen.

Vanaf daar ren ik graag tegen de klok in, omdat je meteen een mooie afdaling maakt. Opmerking: als je niet erg gewend bent aan heuvels (Floridians, die naar je kijkt), is dit geen gemakkelijke route, omdat je onderweg twee grote heuvels tegenkomt: Cat Hill en Harlem Hill. Je begint Cat Hill te beklimmen op E. 75th Street. (Kijk naar de kant van de weg op de scheidingslijnen voor de straten - je ziet ze bijvoorbeeld gemarkeerd als E75.) Cat Hill gaat van ongeveer 75th Street naar 81st Street, en je benen zullen het weten, en je ogen zullen ken het van het kattenbeeld op de rotsen links van je.

Vanaf daar krijg je een mooie afdaling tot je Harlem Hill opkomt. (Waar de meeste NYC-hardlopers meestal Adidas Nmd Mujer vloekwoorden tegenkomen.) Je komt om de noordwestelijke hoek van het park en de heuvel piekt eindelijk rond 106th Street. Je ziet één verkeerslicht en je weet dat je er bijna bent. Bij het tweede verkeerslicht kunt u gemakkelijk ademen. Je bent klaar!

Vanaf hier gaat het bergafwaarts. Ja soort van. De volgende stap is wat we 'de rollers' noemen. Het zijn geen enorme heuvels zoals Cat / Harlem, maar het zijn nog steeds hellingen. Er zijn er meerdere, maar ze zijn kort en brengen je eindelijk terug naar waar je begon!

Ik heb vaak gedacht: "Yoga is misschien goed voor hardlopen, maar hardlopen is niet goed voor yoga."

Als serieuze hardloper was dat waarschijnlijk de reden waarom ik in eerste instantie sceptisch was over het proberen van yoga als alternatief voor mijn vele kilometers buiten. Maar na een paar lessen voor mezelf te Adidas Zx Flux Womens hebben geprobeerd, blijkt het beoefenen van yoga mijn hardlopen echt te kunnen verbeteren.

En ik heb het niet over de yoga van je moeder. Ik heb het over een aantal serieuze, stompe dingen.

MEER UIT DE WERELD VAN RUNNER
Sta me toe om meteen te bekennen dat ik zelf maar twee soorten yoga heb gedaan: Bikram (of hot yoga) en Power.

Hoewel ik niet gekwalificeerd ben om over andere yoga-trainingen te praten, kan ik enkele deugden aanvoeren van degenen die ik zelf heb getest. Om te beginnen is een sessie van anderhalf uur Bikram een ??zware training, en het doen van Bikram heeft zowel mijn kracht als mijn flexibiliteit helpen verbeteren.

Natuurlijk, ik ben er slecht aan en kan mezelf tijdens een sessie niet in veel van de posities verdringen, maar zelfs deze beperkte aanleg is gunstig gebleken. Bovendien verhoogt het zo warm zijn Adidas Zx 750 Damen in de studio tijdens de training mijn hartslag en helpt het me met acclimatisatie door warmte. (Weet je niet zeker welke stijl het beste bij je past? Hier is een hardloopgids voor yogalessen.)

Degenen die regelmatig yoga beoefenen, kunnen je vertellen over de vele deugden van de training. Ik heb alles gehoord, van yoga om gifstoffen te verwijderen, de spijsvertering te helpen, het geheugen te verbeteren, de gezondheid van de prostaat te bevorderen en zelfs het libido te stimuleren.

Dat is allemaal goed als het waar is, maar dat is niet waarom ik yoga doe. Ik probeer mijn Nike Cortez Womens demonen niet weg te snijden en mijn systeem te reinigen. Ik probeer een goede workout te krijgen en mijn hardlopen te verbeteren. Daarvoor lijkt het de laatste tijd behoorlijk goed te werken.

De volgende keer dat je workout binnenshuis beperkt is, raad ik je aan om yoga eens te proberen als je een beginner bent. Wie weet wordt ook u een gelovige. (Voor een aantal geweldige trainingen, bekijk het Runner's World Yoga Center.)

Vrh

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Izdvajamo za vas:

Sva vremena su u UTC + 2 sata