Vesti

Vesti i zdravstveni saveti na jednom mestu

Posle dobrog ručka - prošetajte!

Uskrs i dani praznika nipošto nisu izgovor samo za dobro jelo i izležavanje. Posle dobrog obroka bitno je i da se krećete - kakvo god da je vreme, izađite napolje u šetnju i provedite neko vreme na svežem vazduhu.

Uskršnja trpeza - ne zaboravite sveže salate

Bliže se dani Uskrsa, dani koje provodimo sa najmilijima, okupljeni oko praznične trpeze. Uskršnji nedeljni ručak svečaniji je i najčešće obilniji nego svih ostalih nedelja. Kako da ne preterate za Uskrs?

Zdrava užina bogata kalcijumom i vitaminom D

Dok su ispitanici koji su jeli niskomasne mlečne proizvode smanjili rizik od dijabetesa za 24%, ispitanici koji su isključivo konzumirali jogurt verovatnoću od razvoja dijabetesa tipa 2 umanjili su čak za 28%.

5 šolja jogurta nedeljno kao prevencija

Studija britanskih istraživača pokazuje da specifične namirnice mogu da igraju važnu ulogu u prevenciji dijabetesa tipa 2. Tokom 11 godina naučnici su posmatrali svakodnevnu ishranu 4255 učesnika od kojih je na kraju 753 osobe razvilo dijabetes tipa 2.

Mlečni proizvodi smanjuju rizik od dijabetesa tipa 2?

Prema novoj studiji koju su sproveli istraživači sa univerziteta u Kembridžu mlečni proizvodi igraju bitnu ulogu u prevenciji dijabetesa tipa 2. Rezultati studije su pokazali da redovno konzumiranje mlečnih proizvoda smanjuje rizik od razvoja dijabetesa tipa 2 i to za 24%!

Kompjuter i televizor - neprijatelji sna

Studija o povezanosti gledanja televizije i skraćivanja dužine sna kod dece samo potvrđuje ranija, kraća istraživanja koja su tvrdila da gledanje televizije, a naročito držanje televizora u spavaćoj sobi, smanjuje sate sna kod dece i nikako ne utiče povoljno na dečije zdravlje.

Kako gledanje televizije utiče na san kod dece?

Tokom prethodnih godina različita istraživanja su upozoravala da televizija decu čini hiperaktivnom, pa čak i depresivnom i gojaznom. Prema nedavnoj studiji američkih naučnika, vreme koje deca provode gledajući televiziju proporcionalno smanjuje dužinu sna.

Ishrana za zdravu i sjajnu kožu i kosu

Koje namirnice bi trebalo da unosite u prolećnom periodu da bi ste iznutra "nahranili" kosu i kožu? Neke od preporučljivih namirnica su citrusi, zeleno lisnato povrće i paprike - hrana bogata vitaminom C koji podstiče stvaranje kolagena.

Anketa

Da li ćete nastaviti da pijete mleko?


Najčitanije


NetDoktor


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 77270 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
141516171819
20
21222324252627
282930    
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: