Vesti

Vesti i zdravstveni saveti na jednom mestu

Kako crni i zeleni čaj jačaju naš imunitet?

Prema studiji istraživača sa Harvarda, ispitanici koji su pili 5 šolja crnog čaja tokom dve nedelje, u krvi su imali deset puta veću količinu interferona nego grupa koja je dobijala topli placebo napitak.

Koji sastojak belog luka tera prehladu?

Beli luk zaista jača odbrambene funkcije organizma zahvaljujući alicinu koji se bori protiv infekcija i bakterija. Britanski istraživači su tokom eksperimenta od 12 nedelja utvrdili da ljudi koji jedu beli luk imaju triput manje šanse da "zarade" prehladu.

Integralne žitarice podstiču imunitet

Ukoliko želite da ojačate imunitet, potrudite se da bar jednom u toku dana jedete ječam ili ovas, jer ove žitarice sadrže beta-glukan, vrstu vlakana sa antimikrobnim i antioksidantnim svojstvima.

Topli čajevi i voćni sokovi pomažu kod prehlade

Kako bi naš organizam bio zdrav i kako bi se metabolizam odvijao pravilno potrebno je da unosimo dovoljno tečnosti tokom dana. Kada smo prehlađeni naročito treba da obratimo pažnju na unos tečnosti.

Kad ste prehlađeni, najpotrebniji vam je odmor

Simptomi prehlade su često blago povišena telesna temperatura, pospanost ili glavobolja. Svi ovi simptomi, pa i sama prehlada, nestaće ranije ukoliko par dana odvojimo za sebe da se što pre oporavimo.

Pileća supa u borbi protiv prehlade

Jedno od najboljih jela kada ste prehlađeni jeste pileća supa. Cistein je protein koji se oslobađa iz pilećeg mesa tokom kuvanja i pretvara se u acetilcistein, lek za bronhitis.

Semenke susama održavaju jetru zdravom

Semenke susama predstavljaju odličan izvor minerala, posebno bakra i mangana, kao i kalcijuma, magnezijuma, gvožđa, selena i cinka. Pored ovih važnih nutrijenata, susamove semenke sadrže i dve izuzetne supstance, sezamin i sezamolin.

Korisni sastojci bundevinih semenki

Semenke bundeve su odličan izvor dijetarnih vlakana i masnih kiselina koje su odlične za zdravlje našeg srca. Semenke su isto tako bogate proteinima, mineralima i korisnim vitaminima.

Kakav doručak drži apetit pod kontrolom?

Doručak sa višim sadržajem proteina rezultovao je većim smanjenjem potrebe za slanom i masnijom hranom, kao i dugotrajnim stabilnim nivoima metabolita dopamina sve do vremena za ručak.

Anketa



Najčitanije


NetDoktor


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 80126 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223
24
2526
2728293031  
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: