Kako joga utiče na raspoloženje?

Veličina:
AAA

Nedavna australijska studija pokazala je da redovno praktikovanje joge može da umanji stres i poboljša raspoloženje. U dvomesečnom istraživanju je učestvovalo 116 žena koje su pre studije bile pod umerenim ili visokim nivoom stresa u trajanju od bar mesec dana. Jedna grupa žena vežbala je jogu dva puta po sat vremena nedeljno, druga grupa je jogu praktikovala jednom nedeljno, dok se treća, kontrolna grupa uopšte nije bavila jogom. Žene iz prve grupe prijavile su manji nivo stresa u svom svakodnevnom životu, kao i pozitivnije emocije i bolje raspoloženje nego žene iz kontrolne grupe. Pomenuti povoljni efekti na stres i raspoloženje uočeni su i kod žena koje su jogu vežbale samo jednom nedeljno.

Tagovi: joga stres raspoloženje vežbanje

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92436 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14151617181920
2122
23
24252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: