Kikiriki - jedna od omiljenih grickalica

Veličina:
AAA

Kikiriki sadrži brojne hranljive materije - vitamine, minerale i antioksidanse koji povoljno utiču na naše zdravlje. Može se jesti sirov, pržen, pečen, kao grickalica, ili pak u različitim slanim i slatkim jelima. Vrlo su kalorični, 100 grama suvo pečenog nesoljenog kikirikija sadrži 585 kalorija! Bogat je vitaminima B-kompleksa i vitaminom E, kao i mineralima - gvožđem, kalcijumom, manganom, magnezijumom, fosforom i cinkom. Ipak, obratite pažnju ukoliko jedete prženi slani kikiriki - i pored korisnih hranljivih materija, na taj način povećavate unos soli i masti što može imati negativne efekte po vaš organizam. Radije birajte sirovi ili suvo pečeni neslani kikiriki.

Tagovi: kikiriki vitamini minerali antioksidansi B-kompleks vitamin e gvožđe kalcijum magnezijum mangan

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92546 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112
13
1415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: