Efekti fizičke aktivnosti na raspoloženje

Veličina:
AAA

Kada je reč o pozitivnim efektima šetnje, i škotski naučnici su utvrdili da hodanje povoljno deluje na raspoloženje, slično kao bavljenje intenzivnim fizičkim aktivnostima za koje je već ranije dokazano da ublažava simptome depresije. Vežbanje u grupi i sa bliskim ljudima, u parku, šumi ili pokraj reke, poboljšava mentalno stanje osobe koja pati od depresije, time što se ona na taj način uključuje u društvene aktivnosti i nije više sama. Redovna fizička aktivnost, pet puta nedeljno po 30 do 45 minuta, pomoći će svakome od nas da se oseća bolje.

Tagovi: šetnja fizička aktivnost vežbanje poremećaji raspoloženja raspoloženje depresija

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92491 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
11121314151617
18
19
2021222324
252627282930 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: