Kada treba da unosimo više magnezijuma?

Veličina:
AAA

Osim važne uloge kada je kardiovaskularni sistem u pitanju, magnezijum isto tako pomaže u opuštanju nervnog i mišićnog sistema, tako da se suplementi magnezijuma neretko preporučuju kod povećanog nivoa stresa, nesanice, grčeva u mišićima i PMS-a.

Dodatan unos magnezijuma preporučuje se kod povećanih fizičkih napora, između ostalog zato što se magnezijum u velikoj meri gubi znojenjem. Treba napomenuti i da negativne emocije i emotivna stanja poput straha, ljutnje, očajanja i depresije povećavaju aktivnost simpatičkog nervnog sistema, i dovode do povećanja nivoa adrenalina i gubitka magnezijuma.

Preporučen dnevni unos magnezijuma za žene iznosi 310 do 320 mg (350 mg u trudnoći), a 400 do 420 mg za muškarce. Imajte na umu da veći unos magnezijuma može da dovede do pojave proliva.

Tagovi: depresija magnezijum mineral stres znojenje

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92436 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14151617181920
2122
23
24252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: