Kada treba da unosimo više magnezijuma?

Veličina:
AAA

Osim važne uloge kada je kardiovaskularni sistem u pitanju, magnezijum isto tako pomaže u opuštanju nervnog i mišićnog sistema, tako da se suplementi magnezijuma neretko preporučuju kod povećanog nivoa stresa, nesanice, grčeva u mišićima i PMS-a.

Dodatan unos magnezijuma preporučuje se kod povećanih fizičkih napora, između ostalog zato što se magnezijum u velikoj meri gubi znojenjem. Treba napomenuti i da negativne emocije i emotivna stanja poput straha, ljutnje, očajanja i depresije povećavaju aktivnost simpatičkog nervnog sistema, i dovode do povećanja nivoa adrenalina i gubitka magnezijuma.

Preporučen dnevni unos magnezijuma za žene iznosi 310 do 320 mg (350 mg u trudnoći), a 400 do 420 mg za muškarce. Imajte na umu da veći unos magnezijuma može da dovede do pojave proliva.

Tagovi: depresija magnezijum mineral stres znojenje

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92535 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
234567
8
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: