Koje namirnice su najbogatije magnezijumom?

Veličina:
AAA

Da biste izmirili dnevne potrebe organizma za magnezijumom, umesto dodataka ishrani, možete jednostavno jesti više namirnica koje obiluju ovim mineralom.

Pojedine mineralne vode mogu nam brzo pomoći da podmirimo dnevne potrebe za magnezijumom, a kada je reč o hrani, najpre su to semenke bundeve, suncokreta i susama, bademi, kao i drugi orašasti plodovi. Pasulj, soja i proizvodi od soje takođe predstavljaju dobar izvor magnezijuma. Ovim mineralom obiluje i zeleno lisnato povrće, banane, sušeno voće, crna čokolada, kinoa, pšenične klice i morska riba (naročito skuša i losos).

Tagovi: magnezijum

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92091 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
6789101112
13141516171819
202122
23
242526
2728293031  
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: