3 razloga da počnete da trenirate tai či

Veličina:
AAA

Pokreti tai čija su usporeni i blagi tako da tokom treninga nećete biti zadihani, dok ćete poboljšati svoju mišićnu snagu i elastičnost, kao i ravnotežu. Istraživanja su pokazala da tai či poboljšava snagu i gornjeg i donjeg dela tela, te da se efekti redovnog vežbanja mogu uporediti sa efektima brzog hodanja i vežbi sa otporom. Tai či poboljšava osećaj ravnoteže i na taj način smanjuje rizik od povreda usled pada kod starijih osoba.

Tagovi: fleksibilnost mišići ravnoteža snaga tai či

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 93030 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10
111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: