Životne navike koje nas održavaju mladima

Veličina:
AAA

Često pišemo o pozitivnom dejstvu redovnog vežbanja na razne aspekte našeg zdravlja. Redovna fizička aktivnost takođe može da ublaži i posledice procesa starenja budući da doprinosi zdravlju kardiovaskularnog sistema, sprečava gubitak mišićne mase i smanjuje rizik od depresije. Važno je i da spavate dovoljno pošto se nedostatak sna povezuje sa većim unosom hrane (samim tim i sa viškom kilograma), većim rizikom od dijabetesa tipa 2 i kardiovaskularnih oboljenja. Ukoliko ste pušač, bilo bi dobro da se potrudite da tu naviku i promenite, jer su brojne studije potvrdile da pušenje ubrzava proces starenja organizma. 

Tagovi: vežbanje fizička aktivnost san spavanje depresija gojaznost kardiovaskularna oboljenja

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92426 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14
151617181920
21222324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: