8 saveta o ishrani koji će oterati umor

Veličina:
AAA

Da biste tokom dana izbegli veće oscilacije u energiji važno je da ne preskačete obroke, i to naročito doručak. Između obroka nemojte praviti pauze veće od 5 sati (idealno bi bilo da jedete na svaka 3-4 sata). Jedite dovoljno - premali obroci navode nas da kasnije lakše posegnemo za grickalicama i slatkišima, posebno kada nas savlada umor. Ako se osetite umorno u toku dana najpre popijte veliku čašu vode ili limunade. Pijte dovoljno tečnosti - najmanje dva litra dnevno u letnjem periodu. Izbegavajte režime ishrane koji potpuno ukidaju određene grupe namirnica, npr. hranu koja sadrži ugljene hidrate ili masti. Jedite proteine za svaki obrok, i pokušajte da ispoštujete preporučenu količinu od 5 porcija voća i povrća dnevno.

Tagovi: umor ishrana zdrava ishrana vitamini minerali voda proteini ugljeni hidrati

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92330 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
   1234
567891011
12131415161718
192021
22
232425
262728293031 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: