8 saveta o ishrani koji će oterati umor

Veličina:
AAA

Da biste tokom dana izbegli veće oscilacije u energiji važno je da ne preskačete obroke, i to naročito doručak. Između obroka nemojte praviti pauze veće od 5 sati (idealno bi bilo da jedete na svaka 3-4 sata). Jedite dovoljno - premali obroci navode nas da kasnije lakše posegnemo za grickalicama i slatkišima, posebno kada nas savlada umor. Ako se osetite umorno u toku dana najpre popijte veliku čašu vode ili limunade. Pijte dovoljno tečnosti - najmanje dva litra dnevno u letnjem periodu. Izbegavajte režime ishrane koji potpuno ukidaju određene grupe namirnica, npr. hranu koja sadrži ugljene hidrate ili masti. Jedite proteine za svaki obrok, i pokušajte da ispoštujete preporučenu količinu od 5 porcija voća i povrća dnevno.

Tagovi: umor ishrana zdrava ishrana vitamini minerali voda proteini ugljeni hidrati

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92532 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345
6
78
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: