Kalcijuma ima i u drugim namirnica osim mleka

Veličina:
AAA

Iako su mleko i mlečni proizvodi namirnice za koje se uvek vezuje visok procenat kalcijuma, postoji veliki broj drugih namirnica koje kalcijum sadrže a svakako mogu uneti malo boje i više zdravlja u Vaš organizam. Znate li da se u suvim začinskim biljkama nalazi veliki procenat upravo ovog minerala? Upravo tako, dodajte svakom jelu koje pravite malo mirođiju, origano, nanu, peršun, bosiljak i povećaćete procenat ukupnog dnevnog unosa kalcijuma, jer se u oviim sušenim biljkama nalazi od 5% do 45% dnevnih potreba za kalcijumom.

Tagovi: mleko mlečni proizvodi kalcijum biljke biljkeorigano nana bosiljak

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92427 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14
15
1617181920
21222324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: