Kalcijuma ima i u drugim namirnica osim mleka

Veličina:
AAA

Iako su mleko i mlečni proizvodi namirnice za koje se uvek vezuje visok procenat kalcijuma, postoji veliki broj drugih namirnica koje kalcijum sadrže a svakako mogu uneti malo boje i više zdravlja u Vaš organizam. Znate li da se u suvim začinskim biljkama nalazi veliki procenat upravo ovog minerala? Upravo tako, dodajte svakom jelu koje pravite malo mirođiju, origano, nanu, peršun, bosiljak i povećaćete procenat ukupnog dnevnog unosa kalcijuma, jer se u oviim sušenim biljkama nalazi od 5% do 45% dnevnih potreba za kalcijumom.

Tagovi: mleko mlečni proizvodi kalcijum biljke biljkeorigano nana bosiljak

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92821 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
67
8
9101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: