Kako voće i povrće reguliše povišen krvni pritisak?

Veličina:
AAA

Još jedna nova studija pokazala je da veći unos kalijuma snižava krvni pritisak. Ovim mineralom je najbogatije voće i povrće poput banana, avokada, spanaća, pasulj, slatki krompir, bundeva, tikvice, suve kajsije, ali i pečurke, losos, skuša, haringa, kao i crna čokolada.

Smanjenje unosa soli (natrijuma) predstavlja uobičajen i dobar način da se snizi krvni pritisak. Međutim, povećanje unosa kalijuma može da ima isti efekat na hipertenziju. Kalijum čuva srce, kao i nervni i mišićni sistem u dobrom stanju, i takođe deluje kao diuretik pa tako podstiče izbacivanje natrijuma i viška vode iz organizma.

Tagovi: hipertenzija krvni pritisak povišen krvni pritisak povrće voće

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92498 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
11121314151617
18192021
22
2324
252627282930 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: