Kako voće i povrće reguliše povišen krvni pritisak?

Veličina:
AAA

Još jedna nova studija pokazala je da veći unos kalijuma snižava krvni pritisak. Ovim mineralom je najbogatije voće i povrće poput banana, avokada, spanaća, pasulj, slatki krompir, bundeva, tikvice, suve kajsije, ali i pečurke, losos, skuša, haringa, kao i crna čokolada.

Smanjenje unosa soli (natrijuma) predstavlja uobičajen i dobar način da se snizi krvni pritisak. Međutim, povećanje unosa kalijuma može da ima isti efekat na hipertenziju. Kalijum čuva srce, kao i nervni i mišićni sistem u dobrom stanju, i takođe deluje kao diuretik pa tako podstiče izbacivanje natrijuma i viška vode iz organizma.

Tagovi: hipertenzija krvni pritisak povišen krvni pritisak povrće voće

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92383 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16171819
20
2122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: