Najbolje namirnice za zdrav nervni sistem

Veličina:
AAA

Više od polovine mase našeg mozga čine lipidi, a to su većinom (70%) esencijalne masne kiseline. One su od ključne važnosti za aktivnost neurona i bitne su za dobro pamćenje. Najbolji prirodni izvori jesu morska riba (sardina, tuna, losos, skuša, haringa) koju je preporučljivo jesti 2-3 puta nedeljno, kao i orasi i lanene semenke. Morski plodovi (lignje, školjke, hobotnica, škampi) isto tako povoljno utiču na nervni sistem zahvaljujući visokom sadržaju oligoelemenata (mangana, bakra, cinka i joda).

Tagovi: omega-3 masne kiseline lipidi neuroni pamćenje oligoelementi

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92932 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
12
3
4567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: