Vodite računa o ishrani naročito kada ste pod stresom

Veličina:
AAA

Ukoliko ste pod stresom, a muče vas probavne smetnje, povedite najpre računa o grickalicama - često ih jedemo kada smo nervozni a one nam ne donose mnogo hranljivih materija i vlakana, dok istovremeno obiluju mastima, solju ili šećerom. Odvojite dovoljno vremena za obrok, i jedite bez žurbe, u mirnom okruženju. Jedite namirnice bogate magnezijumom i vitaminima B-kompleksa (žitarice celog zrna, zeleno lisnato povrće, morska riba, orašasti plodovi, crna čokolada). Jedite što više svežeg voća i povrća bogatog vitaminom C, koji ublažava fizičke i psihološke efekte stresa kod ljudi.

Tagovi: b-kompleks magnezijum masti so vlakna

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92535 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
234567
8
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: