Čorba od povrća kao kompletan i zdrav obrok

Veličina:
AAA

Osim što bi ovih dana trebalo da povećate unos vode, tj. da pijete oko 2 litra vode dnevno, dobro bi bilo i da jedete kuvana jela kao što su supe i čorbe. Izbegavajte supe iz kesice koje sadrže dosta soli, već napravite sami supu ili potaž od povrća kao što su šargarepe, celer, brokoli, luk, krompir, bundeva, i sl. - na taj način ćete uneti mnoštvo vitamina i minerala, kao i dijetetskih vlakana. Za dodatni unos nutrijenata, supi od povrća po vašem izboru dodajte začine kao što su biber i kurkuma, đumbir, beli luk, bosiljak ili peršun, kojima se takođe pripisuju i antikancerogena i antivirusna svojstva.

Tagovi: začini vlakna vitamini minerali voda tečnost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92478 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
1112
13
14151617
18192021222324
252627282930 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: