Čorba od povrća kao kompletan i zdrav obrok

Veličina:
AAA

Osim što bi ovih dana trebalo da povećate unos vode, tj. da pijete oko 2 litra vode dnevno, dobro bi bilo i da jedete kuvana jela kao što su supe i čorbe. Izbegavajte supe iz kesice koje sadrže dosta soli, već napravite sami supu ili potaž od povrća kao što su šargarepe, celer, brokoli, luk, krompir, bundeva, i sl. - na taj način ćete uneti mnoštvo vitamina i minerala, kao i dijetetskih vlakana. Za dodatni unos nutrijenata, supi od povrća po vašem izboru dodajte začine kao što su biber i kurkuma, đumbir, beli luk, bosiljak ili peršun, kojima se takođe pripisuju i antikancerogena i antivirusna svojstva.

Tagovi: začini vlakna vitamini minerali voda tečnost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92369 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
91011121314
15
16171819202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: