Da se za vreme praznika ne biste ugojili...

Veličina:
AAA

Da se ne biste ugojili tokom praznika, osim što možete da smanjite količine različitih jela koja ćete probati, pokušajte i da jedete iz manjih tanjira. Istraživanja su pokazala da se na taj način kalorijski unos smanjuje i do 22%! Takođe, doručak bogat proteinima držaće vas duže sitima i umanjiće potrebu za masnijim jelima i slatkišima kasnije tokom dana. Važno je da i za vreme praznika jedete raznovrsnu hranu - ne preskačite priloge od povrća (naročito šargarepu, cveklu, brokoli, kupus, paradajz, paprike), a od mesa ukoliko je moguće birajte ćuretinu i piletinu, i morsku ribu bogatu omega-3 masnim kiselinama. Ako već pijete alkoholna pića, ne zaboravite da unosite i dovoljno tečnosti, mineralne vode i čajeva, kao što su čaj od nane, kamilice, šipka ili đumbira.

Tagovi: alkohol apetit omega-3 masne kiseline višak kilograma voda zdrava ishrana

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92267 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
1234567
891011121314
15161718192021
2223
24
25262728
293031    
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: