Kako da tokom praznika budete u punoj formi?

Veličina:
AAA

Posle obroka preporučljivo je da se krećete, da šetate, jer ćete na taj način ubrzati eliminaciju masti i toksina, i istovremeno ubrzati varenje i umanjiti nadutost. Posle praznika, kao i tokom dana slavlja, pijte biljne čajeve koji smanjuju digestivne smetnje (nana, kamilica, matičnjak, anis, komorač, đumbir). Iako je zima, nemojte zabušavati sa vežbanjem i imajte na umu preporuke stručnjaka - tri puta nedeljno po 45-60 minuta umerene fizičke aktivnosti pomoći će vam da se tokom praznika osećate još bolje.

Tagovi: vežbanje fizička aktivnost bolje raspoloženje

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92738 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627
28
29 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: