Koje orašaste plodove jesti tokom dijete?

Veličina:
AAA

Svi orašasti plodovi otprilike sadrže približan broj kalorija i predstavljaju odličan dodatak ishrani i zdrav međuobrok kada želite da smršate. Bogati su nezasićenim masnim kiselinama, proteinima i vlaknima tako da vas duže drže sitima dok istovremeno povoljno utiču na zdravlje kardiovaskularnog sistema. Najmanje kalorija sadrže bademi i pistaći (170 kcal u 30 g) i indijski orasi (172 kcal/30 g). Najbolje je jesti ih sirove ili suvo pečene, a izbegavajte usoljene varijante, pržene na ulju.

Tagovi: omega-3 masne kiseline dijeta višak kilograma vlakna

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 91420 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
1234567
891011121314
15
161718192021
22232425262728
293031    
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: