10 namirnica bogatih proteinima za zasitan doručak

Veličina:
AAA

Rezultati nedavno objavljene američke studije precizirali su da doručak bogat proteinima, tj. doručak koji sadrži 35 grama proteina, sprečava nakupljanje masnih naslaga, stabilizuje nivoe glukoze u krvi, i smanjuje dnevni unos hrane i osećaj gladi kod tinejdžera koji imaju višak kilograma i običaj da preskaču doručak. Stručnjaci preporučuju kombinaciju kvalitetnih proteina za doručak kao što su jaja, nemasno meso ili šunka, mladi sir ili jogurt, uz dodatak ovsenih pahuljica i mlevenih semenki bundeve, suncokreta, lana ili susama.

Tagovi: doručak proteini višak kilograma glad apetit

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 91621 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
101112
13
141516
17181920212223
24252627282930
31      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: