10 namirnica bogatih proteinima za zasitan doručak

Veličina:
AAA

Rezultati nedavno objavljene američke studije precizirali su da doručak bogat proteinima, tj. doručak koji sadrži 35 grama proteina, sprečava nakupljanje masnih naslaga, stabilizuje nivoe glukoze u krvi, i smanjuje dnevni unos hrane i osećaj gladi kod tinejdžera koji imaju višak kilograma i običaj da preskaču doručak. Stručnjaci preporučuju kombinaciju kvalitetnih proteina za doručak kao što su jaja, nemasno meso ili šunka, mladi sir ili jogurt, uz dodatak ovsenih pahuljica i mlevenih semenki bundeve, suncokreta, lana ili susama.

Tagovi: doručak proteini višak kilograma glad apetit

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92375 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16
17
1819202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: