Koje su namirnice bogate magnezijumom?

Veličina:
AAA

Uzimanje dijetetskih suplemenata sa magnezijumom predstavlja dobar način da nadoknadite nedostatak ovog minerala. A da do manjka ne bi ni došlo, preporučujemo vam da svakodnevno konzumirate namirnice bogate magnezijumom. U prirodne izvore ovog minerala spadaju semenke bundeve i susama, pinjole, brazilski orah, bademi, zatim zeleno lisnato povrće poput spanaća, blitve i kelja, morska riba kao što su skuša i tuna, mahunarke (pasulj, soja, sočivo, leblebije), integralne žitarice, kao i određene vrste mineralne vode.

Tagovi: magnezijum minerali mineralna voda zeleno lisnato povrče orašasti plodovi semenke mahunarke

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92426 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14
151617181920
21222324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: