10 namirnica koje podstiču sagorevanje masti

Veličina:
AAA

Ukoliko na pojedinim delovima tela (npr. u predelu stomaka, zadnjice ili butina) imate masne naslage koje želite da "istopite", u tome vam pored redovne fizičke aktivnosti u vidu aerobnog treninga i treninga snage mogu pomoći i pojedine namirnice.

Da biste podstakli sagorevanje masti u organizmu, u ishranu češće uključite voće kao što su limun i jabuke, začine kao što su biber i cimet, napitke poput zelenog čaja i kafe, kao i ovsene mekinje. Važne su i namirnice koje obiluju proteinima kao što su mlečni proizvodi (najbolje sa 0% masti), jaja i živinsko meso (piletina i ćuretina).

 

 

Tagovi: dijeta masne naslage metabolizam sagorevanje masti višak kilograma

Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 91621 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
101112
13
141516
17181920212223
24252627282930
31      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: