Sat vremena vežbanja nedeljno za dobro raspoloženje

Veličina:
AAA

Rezultati nedavne australijske studije ukazuju na značaj fizičke aktivnosti u borbi protiv anksioznosti i depresije. Da bi došli do ovog zaključka, australijski naučnici su koristili podatke iz studije o zdravlju žitelja norveškog okruga Severni Trendelag sprovedene u periodu od 1984. do 1997. godine. U ovoj studiji praćen je nivo fizičke aktivnosti i depresije kod više od 33.000 odraslih ispitanika.

Pokazalo se da ispitanici koji su izjavili da ne vežbaju imaju za 44% veće šanse za pojavu depresije nego ispitanici koji vežbaju jedan do dva sata nedeljno. Ovi nalazi ukazuju na značajnu ulogu vežbanja za održavanje mentalnog zdravlja, kao i na potencijalne koristi, kako za psihičko, tako i za fizičko zdravlje, kod redovnog praktikovanja umerenih fizičkih aktivnosti.

Tagovi: bolje raspoloženje depresija fizička aktivnost prevencija raspoloženje vežbanje

Izdvajamo za vas

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 89885 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
1617181920
21
22
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: