Sat vremena vežbanja nedeljno za dobro raspoloženje

Veličina:
AAA

Rezultati nedavne australijske studije ukazuju na značaj fizičke aktivnosti u borbi protiv anksioznosti i depresije. Da bi došli do ovog zaključka, australijski naučnici su koristili podatke iz studije o zdravlju žitelja norveškog okruga Severni Trendelag sprovedene u periodu od 1984. do 1997. godine. U ovoj studiji praćen je nivo fizičke aktivnosti i depresije kod više od 33.000 odraslih ispitanika.

Pokazalo se da ispitanici koji su izjavili da ne vežbaju imaju za 44% veće šanse za pojavu depresije nego ispitanici koji vežbaju jedan do dva sata nedeljno. Ovi nalazi ukazuju na značajnu ulogu vežbanja za održavanje mentalnog zdravlja, kao i na potencijalne koristi, kako za psihičko, tako i za fizičko zdravlje, kod redovnog praktikovanja umerenih fizičkih aktivnosti.

Tagovi: bolje raspoloženje depresija fizička aktivnost prevencija raspoloženje vežbanje

Izdvajamo za vas

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 90128 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
1112
13
14151617
18192021222324
25262728293031
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: