Da li je šećer kriv za vaš umor?

Veličina:
AAA

Organizmu je potreban šećer, ali bi trebalo izbegavati ili ograničiti hranu koja sadrži veće količine šećera (naročito između obroka), budući da ona izaziva nagli skok nivoa glukoze u krvi. Telo odmah reaguje proizvodnjom insulina, a ukoliko često jedemo čokoladice, kekse, kolače, pankreas se zamara i javlja se osećaj umora. Zato bi prednost trebalo dati namirnicama sa niskom glikemijskim indeksom, tj. namirnicama koje se sporije vare i koje izazivaju manji skok glukoze. To su npr. integralne žitarice i proizvodi od brašna integralnih žitarica, semenke, orašasti plodovi, mahunarke, povrće i voće. Ove namirnice isto tako sadrže i mmnoštvo vitamina, minerala i antioksidansa što ih čini sjajnim oružjem za borbu protiv umora.

Tagovi: glikemijski indeks umor zamor šećer glukoza pankreas

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92172 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
1718
19
20212223
24252627282930
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: