Da li je šećer kriv za vaš umor?

Veličina:
AAA

Organizmu je potreban šećer, ali bi trebalo izbegavati ili ograničiti hranu koja sadrži veće količine šećera (naročito između obroka), budući da ona izaziva nagli skok nivoa glukoze u krvi. Telo odmah reaguje proizvodnjom insulina, a ukoliko često jedemo čokoladice, kekse, kolače, pankreas se zamara i javlja se osećaj umora. Zato bi prednost trebalo dati namirnicama sa niskom glikemijskim indeksom, tj. namirnicama koje se sporije vare i koje izazivaju manji skok glukoze. To su npr. integralne žitarice i proizvodi od brašna integralnih žitarica, semenke, orašasti plodovi, mahunarke, povrće i voće. Ove namirnice isto tako sadrže i mmnoštvo vitamina, minerala i antioksidansa što ih čini sjajnim oružjem za borbu protiv umora.

Tagovi: glikemijski indeks umor zamor šećer glukoza pankreas

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92378 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
1617
18
19202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: