Koje namirnice su najbogatije vitaminom B2?

Veličina:
AAA

Zdrave odrasle osobe trebalo bi da unose 1.1 do 1.7 mg vitamina B2 dnevno. U najbolje izvore ovog vitamina spadaju: juneća džigerica, jagnjetina, ćuretina, losos, jaja, mleko, jogurt, pivski kvasac, pečurke, zeleno lisnato povrće, špargle, sušeni paradajz, bademi i soja. Primera radi, 100 g kuvane jagnjetine sadrži 4.6 mg riboflavina, što pokriva čak 260% dnevnih potreba organizma za ovim vitaminom, dok ista količina juneće džigerice sadrži 3.4 mg vitamina B2 (200% preporučene dnevne doze).

Vrlo je važno da svakodnevno unosimo dovoljno vitamina B2, pošto nedostatak ovog vitamina umanjuje apsorpciju gvožđa u organizmu i može da dovede do anemije. Dobra vest je da, za razliku od vitamina B1, visoka temperatura i dugotrajno kuvanje hrane ne dovodi do gubitka vitamina B2.

Tagovi: riboflavin vitamin b2

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 93032 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
1011
12
13141516
17181920212223
24252627282930
31      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: