8 namirnica zahvaljujući kojima ćete bolje spavati

Veličina:
AAA

Ukoliko uveče imate problema da zaspite, trebalo bi da tokom dana (i naročito tokom popodneva) jedete namirnice bogate sastojcima koji podstiču zdrav i miran san. Za početak je to sir mocarela koji sadrži triptofan u duplo većoj količini nego ćuretina, koja se najčešće navodi kao najbolji izvor ove aminokiseline. I bademi predstavljaju dobar izvor triptofana, kao i magnezijuma koji nas umiruje i potpomaže opuštanje mišića. Banane pored triptofana i magnezijuma sadrže i kalijum koji isto tako umanjuje napetost u mišićima, a sadrže i melatonin, hormon koji reguliše san. Osim u bananama, melatonin se nalazi i u pomorandžama, pirinču i ovsenoj kaši. Namirnice koje obiluju omega-3 masnim kiselinama, kao što je losos, takođe nam pomažu da mirnije spavamo tj. da se tokom sna manje budimo.

Tagovi: kalijum magnezijum melatonin san spavanje triptofan

Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92378 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
1617
18
19202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: