Kako da smanjimo potrebu za grickalicama?

Veličina:
AAA

Između obroka kada osetimo pad energije često posežemo za raznim grickalicama i slatkišima koji najčešće sadrže dosta masti i šećera, a zauzvrat nam ne donose bitnije nutrijente. Moguće je da tokom glavnih obroka ne jedete dovoljno, te zato imate potrebu da jedete više između obroka. Doručak bogat proteinima pomaže nam u kontroli apetita i smanjuje šanse da se prejedemo kasnije u toku dana. Takođe, jedite više povrća: pošto obiluje vlaknima i vodom, povrće produžava osećaj sitosti. Pijuckajte vodu između obroka, a ako osetite gled, grickajte sveže voće ili povrće, pojedite laganu supu od povrća ili jogurt.

Tagovi: višak kilograma dijeta grickalice

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92381 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
161718
19
202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: