Kako da smanjimo potrebu za grickalicama?

Veličina:
AAA

Između obroka kada osetimo pad energije često posežemo za raznim grickalicama i slatkišima koji najčešće sadrže dosta masti i šećera, a zauzvrat nam ne donose bitnije nutrijente. Moguće je da tokom glavnih obroka ne jedete dovoljno, te zato imate potrebu da jedete više između obroka. Doručak bogat proteinima pomaže nam u kontroli apetita i smanjuje šanse da se prejedemo kasnije u toku dana. Takođe, jedite više povrća: pošto obiluje vlaknima i vodom, povrće produžava osećaj sitosti. Pijuckajte vodu između obroka, a ako osetite gled, grickajte sveže voće ili povrće, pojedite laganu supu od povrća ili jogurt.

Tagovi: višak kilograma dijeta grickalice

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92187 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24
252627282930
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: