Kada treba jesti više hrane bogate proteinima?

Veličina:
AAA

Proteini su glavni gradivni elementi ćelija ljudskog organizma. Njihova glavna uloga je da grade i obnavljaju tkiva našeg tela. Proteini su nam naročito neophodni tokom perioda rasta (detinjstvo, trudnoća), kao i tokom oporavka posle povrede ili operacije. Više proteina je potrebno i sportistima i drugim fizički aktivnim osobama.

Dnevni unos proteina treba da bude ravnomerno raspoređen po obrocima, budući da telo eliminiše ono što ne može da apsorbuje i iskoristi od proteina. Primera radi, bolje je da količinu od 60 grama proteina rasporedimo u 3-4 obroka nego da u jednom obroku unesemo svih 60 grama.

Tagovi: detinjstvo fizička aktivnost ishrana proteini rast razvoj trudnoća

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92434 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14151617181920
21
22
2324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: