Koliko nam je potrebno omega-3 masnih kiselina?

Veličina:
AAA

Pošto organizam ne može sam da proizvede omega-3 masne kiseline, potrebno je da ih unosimo kroz ishranu i to najbolje putem morske ribe, lanenog, orahovog, repičinog i ribljeg ulja. Za naše zdravlje, važno je da unosimo tri omega-3 masne kiseline: alfa-linoleinsku (ALA), eikozapentaenoinsku (EPA) i dokozaheksaenoinsku kiselinu (DHA). Preporučeni dnevni unos ALA kiseline iznosi 2 do 2,5 grama, koliko se otprilike nalazi u 1 kašičici lanenog ulja. Takođe, da bismo podmirili potrebe organizma za EPA i DHA kiselinama (250 mg dnevno), dovoljno je da dvaput nedeljno jedemo morsku ribu po izboru, npr. losos, skušu ili sardine.

Tagovi: omega-3 masne kiseline EPA DHA ALA

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92430 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
1415161718
19
20
21222324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: