Koliko nam je potrebno omega-3 masnih kiselina?

Veličina:
AAA

Pošto organizam ne može sam da proizvede omega-3 masne kiseline, potrebno je da ih unosimo kroz ishranu i to najbolje putem morske ribe, lanenog, orahovog, repičinog i ribljeg ulja. Za naše zdravlje, važno je da unosimo tri omega-3 masne kiseline: alfa-linoleinsku (ALA), eikozapentaenoinsku (EPA) i dokozaheksaenoinsku kiselinu (DHA). Preporučeni dnevni unos ALA kiseline iznosi 2 do 2,5 grama, koliko se otprilike nalazi u 1 kašičici lanenog ulja. Takođe, da bismo podmirili potrebe organizma za EPA i DHA kiselinama (250 mg dnevno), dovoljno je da dvaput nedeljno jedemo morsku ribu po izboru, npr. losos, skušu ili sardine.

Tagovi: omega-3 masne kiseline EPA DHA ALA

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92993 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
67
8
9101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: