Da li se gojite zbog slabog doručka?

Veličina:
AAA

Već smo ranije govorili o važnosti doručka, i kako preskakanje doručka može da se dovede u vezu sa povećanim apetitom i većim šansama za prejedanje kasnije u toku dana. U redu, više ne preskačete doručak, i birate zdravi hrskavi musli za prvi obrok. Međutim, komercijalni miksevi žitarica, čak i oni koji se preporučuju kao zamena za jutarnji ili večernji obrok kada želite da smršate, često sadrže suviše šećera i masti. Preporučena porcija se obično sastoji od 30 do 50 g žitarica i pola šolje mleka, a takav doručak vas neće poštedeti napada gladi tokom prepodneva. Radije birajte (nezašećerene) ovsene pahuljice sa suvim i svežim voćem, semenkama suncokreta i bundeve, i jogurtom - takav doručak će vas duže držati sitima, te je manja šansa da ćete posegnuti za visokokaloričnom užinom ili previše pojesti za ručak.

Tagovi: doručak višak kilograma glad apetit sitost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 90800 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
2324
25
26272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: