Da li se gojite zbog slabog doručka?

Veličina:
AAA

Već smo ranije govorili o važnosti doručka, i kako preskakanje doručka može da se dovede u vezu sa povećanim apetitom i većim šansama za prejedanje kasnije u toku dana. U redu, više ne preskačete doručak, i birate zdravi hrskavi musli za prvi obrok. Međutim, komercijalni miksevi žitarica, čak i oni koji se preporučuju kao zamena za jutarnji ili večernji obrok kada želite da smršate, često sadrže suviše šećera i masti. Preporučena porcija se obično sastoji od 30 do 50 g žitarica i pola šolje mleka, a takav doručak vas neće poštedeti napada gladi tokom prepodneva. Radije birajte (nezašećerene) ovsene pahuljice sa suvim i svežim voćem, semenkama suncokreta i bundeve, i jogurtom - takav doručak će vas duže držati sitima, te je manja šansa da ćete posegnuti za visokokaloričnom užinom ili previše pojesti za ručak.

Tagovi: doručak višak kilograma glad apetit sitost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 90014 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
6789101112
1314151617
18
19
20212223242526
27282930   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: