Pravilno držanje i redovno vežbanje za zdrava leđa

Veličina:
AAA

Bilo da vas bole leđa ili ne, trebalo bi da usvojite neke svakodnevne navike da biste pomogli sebi i predupredili bolove u leđima. Redovno se krećite - šetajte, vozite bicikl, plivajte ili se bavite nekom drugom fizičkom aktivnošću koja aktivira mišiće celog tela, ali izbegavajte sportove kao što su veslanje, skijanje, tenis, dizanje tegova, razne borilačke veštine i trčanje. Obratite pažnju na položaj tela kada npr. dižete neki teret ili, recimo, samo vezujete pertle - savijte kolena ili čučnite, dakle, više koristite mišiće nogu i donjeg dela tela. Prilagodite svoj životni i radni prostor, kao i sedište u autu ukoliko ste često za volanom, tako da uvek zauzimate ispravan položaj tela, bez nepotrebnog krivljenja leđa ili vrata. Posavetujte se sa vašim lekarom ukoliko ste u nedoumici koja su najbolja rešenja za vas.

Tagovi: vežbanje fizička aktivnost pravilno držanje tela bolovi u leđima

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92723 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
1718192021
22
23
242526272829 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: