3 jednostavna koraka za vitkiju figuru

Veličina:
AAA

Koja tri koraka vam mogu pomoći da u predstojećim zimskim mesecima regulišete ili održite vašu telesnu težinu? Za početak bi bilo dobro da se svakoga jutra izmerite - naučnici smatraju da ova navika jača samokontrolu kada je ishrana u pitanju, te da postoji manja šansa da ćete između obroka posegnuti za grickalicama. Potom se preporučuje da pojedete doručak bogat proteinima jer ćete na taj način duže ostati siti i imaćete manju potrebu za slanom i masnijom hranom tokom ostatka dana. Istraživanja su takođe pokazala da pijenje 500 ml obične, negazirane vode 30 minuta pre svakog obroka može da podstakne mršavljenje.

Tagovi: višak kilograma mršavljenje voda doručak

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92434 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14151617181920
21
22
2324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: