Unosite li dovoljno vitamina B12?

Veličina:
AAA

Jedan od vitamina koji nam često nedostaje, čak i kada ne isključujemo nijednu grupu namirnica iz ishrane, jeste vitamin B12, a rizik od nedostatka je povećan kada se pridržavamo vegetarijanske ishrane. Vegetarijanci koji jedu mlečne proizvode i/ili jaja obično unose dovoljno ovog važnog vitamina (preporučeni dnevni unos iznosi 2,4 mcg), ali vegani tj. strogi vegetarijanci bi trebalo da u ishranu uključe pivski kvasac, proizvode od soje i žitarice obogaćene vitaminima i mineralima, ili da redovno uzimaju dijetetske suplemente koji sadrže ovaj vitamin. Niste vegetarijanac a zanima vas koje namirnice su bogate vitaminom B12? To su najpre morski plodovi (rakovi i školjke) i morska riba, džigerica i crveno meso, kao i jaja i mlečni proizvodi koje smo već naveli kao dobre izvore ovog vitamina.

Tagovi: vegetarijanstvo vitamin b12 vitamini

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 93028 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
345678
9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: