Postepeno uvodite novu fizičku aktivnost

Veličina:
AAA

Ukoliko ste našli fizičku aktivnost koja Vam se svidja ali tek počinjete sa njom, treba da znate da za sve treba vremena i strpljenja. Ako je to trčanje, prvi dan trčite 100 metara, sledeci 200, treći dan 300 metar i svaki dan dodajite po 100 metara više, tako ćete svom organizmu, srcu i mišićima, kostima i zglobovima, dati vremena da se naviknu na novu aktivnost. Naučite da dišete pravilno, jer ukoliko ritam disanja i fizičkog napora nije pravilam možemo sebi učiniti kontrauslugu i učiniti trening neprijatnim, a svakako nepravilnim.

Tagovi: kosti mišići srce trčanje zglobovi

Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92433 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
 123456
78910111213
14151617181920
21
22
2324252627
28293031   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: