Kombinujte kontrakcije i položaje tokom vežbanja

Veličina:
AAA

Svaki trening treba biti kombinacija aerobnih vežbi, vežbi snage, vežbi disanja i strečinga ili istezanja. Aerobne vežbe podrazumevaju vežbe bez dodatnog otpora, vežbe snage se sprovode statičkim kontrakovanjem mišića ili dodavanjem dodatnog otpora dok se istezanje mišića sprovodi tokom treninga i na kraju svakog treninga. Trening neka traje od 20 do 70 minuta, nikako kraće ili više od tog vremena tako da vodite računa kojim ritmom radite vežbe i kolike pauze pravite između vežbi.

Tagovi: vežbe vežbanje trening

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92920 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627
28
293031
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: