Ishrana i unos vode su važni koliko i pravilno vežbanje

Veličina:
AAA

Na našu dnevnu energiju direktno utiče izbor namirnica koje jedemo, tako da će i kvalitet treninga zavisiti od toga. Ukoliko je moguće i uklapa se u Vaše dnevne obaveze i režim ishrane, nemojte jesti obilan obrok sat do sat ipo vremena pre treninga. Tokom treninga nemojte ništa jesti niti grickati a unosite vodu, posebno ukoliko se zbog treninga obilno znojite. Voda pre, tokom i posle treninga je jedini način da svoj organizam ne dovedemo u stanje dehidriranosti, stanje koje nikako neće prijati našim zglobovima, mišićima i srčanom mišiću.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92383 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16171819
20
2122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: