Ishrana i unos vode su važni koliko i pravilno vežbanje

Veličina:
AAA

Na našu dnevnu energiju direktno utiče izbor namirnica koje jedemo, tako da će i kvalitet treninga zavisiti od toga. Ukoliko je moguće i uklapa se u Vaše dnevne obaveze i režim ishrane, nemojte jesti obilan obrok sat do sat ipo vremena pre treninga. Tokom treninga nemojte ništa jesti niti grickati a unosite vodu, posebno ukoliko se zbog treninga obilno znojite. Voda pre, tokom i posle treninga je jedini način da svoj organizam ne dovedemo u stanje dehidriranosti, stanje koje nikako neće prijati našim zglobovima, mišićima i srčanom mišiću.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92730 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24
25
26272829 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: