Manje šećera i belog testa a više povrća

Veličina:
AAA

Proteine unosite kroz povrće, a unosom vlaknastog povrća ćete isto tako ubrzati proces varenja hrane. Smanjite unos alkoholnih pića, a kada birate mlečne proizvode trudite se da to budu proizvodi sa manjim procentom masnoće. Jedite hranu sa kompleksnim ugljenim hidratima, jedite žitarice punog zrna, integralni pirinač i pšenicu. Izbegavajte proste šećere i izbacite iz ishrane beli hleb, kolače i slatkiše. Komercijalni slatkiši su bogati šećerima i sadrže veliku količinu kalorija što nikako nije dobro za telesnu masu i metabolizam hrane. Isto tako, šolja kafe tokom dana može smanjiti rizik od nastanka gihta, posebno kod muškaraca.

Tagovi: šećer pšenica pirinač ugljeni hidrati

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 93318 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
   1234
567891011
12131415161718
192021
22
232425
2627282930  
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: