Vesti

Vesti i zdravstveni saveti na jednom mestu

Imate li omiljenu fizičku aktivnost?

Koliko ste fižički aktivni i da li znate kakva Vam fizička aktivnost najviše odgovara? Probajte sa praktikovanjem joge. Joga je drevni oblik fizičkog i duhovnog vežbanja koji se ujedno koncentriše na snagu, izdržljivost, fleksibilnost i vežbe disanja.

Najčešće greške koje pravimo kada smo na dijeti

U cilju da što pre postignemo željene efekte dijete vrlo često pravimo greške u odabiru namirnica. Prva greška koju većina ljudi pravi je izbacivanje voća jer ono sadrži šećere. Voće sadrži šećere ali vrstu šećera koji su prirodni i ne utiču na povećanje nivoa šećera u krvi kao veštački proizvodi.

Dijeta ne sme nikako biti monotona

Svaki dijetarni program zahteva posvećenost i poštovanje namirnica, količine obroka ali i vremena kada se taj obrok konzumira. Ovo jeste odličan način da svoj metabolizam dovete u najefikasnije stanje ali nikako ne smete dozvoliti da Vaša ishrana postane monotona.

Pogrešno je izbegavati crveno meso dok ste na dijeti

Verovatno ste svi, od barem jedne osobe, čuli da kada ste na dijeti nije baš pametno da jedete crveno meso i proizvode napravljene od crvenog mesa. Ovakav savet zapravo nema pokriće. Ništa brže nećete smršati ako iz jelovnika potpuno izbacite crveno meso.

Kafa i čajevi su dozvoljeni tokom dijetarnog režima ishrane

Kada se obratite nutricionisti obično se kući vratite zbunjeni i sa velikim spiskom namirnica koje ne smete da koristite dok ste na dijeti. Nemojte prestati sa svim svojimnavikama naglo. Kafa je jedna od namirnica koju smete konzumirati, u umerenoj količini, do 2 šoljice dnevno.

Sedenje je najnoviji neprijatelj naše kičme

Živimo u savremenom dobu, visoko razvijene tehnologije, naprednih medicinskih i internet tehnologija ali se kao novi problem širom sveta pojavljuje veliki broj oboljenja vezanih za dugo sedenje na poslu.

Ozbiljne posledice nepravilnog sedenja

Sati provedeni u nepravilnom sedećem položaju, na radnom mestu, mogu imati trenutne posledice poput trnjenja u nogama ili rukama, glavobolje, bola u lumbalnom delu kičme ali mnogo važnije su one posledice koje ima ovaj položaj tela na duže staze.

Sitnice koje Vam mogu pomoći u kancelariji

Prvo na šta morate da obratite pažnju je položaj u kom sedite, položaj stolice, tvrdoća sedećeg dela stolice i naslona, visina stola i pozicija kompjutera. Stolicu postavite je na visinu koja odgovara dužini Vaših nogu, izbegavajte preveliku fleksiju u zglobu kuka i kolena.

Naučite pravilno da sedite uz malo truda

Ako je kompjuter Vaše svakodnevno i osnovno sredstvo za rad onda se potrudite da jednostavnim podešavanjem visine monitora sprečite bolove u vratnom delu kičme. Centar monitora podesite u visini očiju kako bi stimulisali pravilnu posturu vratnog dela kičme.

Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92491 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
11121314151617
18
192021222324
252627282930 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: