Zdravija alternativa slanom čipsu od krompira

Veličina:
AAA

Osim što sadrži veliku količinu soli, čips obiluje i mastima. Ako često jedete čips i druge grickalice, moguće je da i ne znajući unosite dodatne 2 čaše ulja mesečno. Naučnici upozoravaju da preveliki unos soli i masti povećava rizik od hipertenzije, gojaznosti, dijabetesa tipa 2 i koronarne bolesti srca. Umesto uobičajenog čipsa od krompira pokušajte da nabavite ili napravite sami čips od povrća kao što su tikvice, šargarepe, cvekla, kelj, itd. Tanke kolutove ili listove povrća kojem ste dodali začine po želji stavite u rernu i pecite na 150 stepeni tokom 20 minuta (proveravajte kako napreduje pečenje na svakih 5 minuta da čips ne bi pregoreo). Na ovaj način ćete tačno znati i kontrolisati koliko soli i ulja sadrži čips koji jedete. Sušenje povrća u rerni na 50-60 stepeni tokom više sati i upotreba dehidratora predstavljaju još zdraviji način pripreme čipsa.

Tagovi: masti so recept

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92323 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
   1234
567891011
12131415161718
19
20
2122232425
262728293031 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: