Kako da postepeno smanjite so u ishrani?

Veličina:
AAA

Kako možete najbolje da smanjite količinu soli u svojoj ishrani? Za početak, sklonite slanik sa stola i nemojte dosoljavati već spremljena jela. Tokom same pripreme izbegavajte da više puta dodajete so, tj. ako je moguće, pre nego što ponovo posolite jelo koje kuvate obavezno ga probajte. Da bi jelo bilo ukusnije koristite mešavine začinskog bilja. Ograničite unos mesnih prerađevina, dimljenog mesa i dimljene ribe, tvrdih slanih sireva, gotovih supa iz kesice, i grickalica poput grisina, čipsa i slanih koštunjavih plodova. Pokušajte da ne navikavate decu na slaniju hranu jer se te navike zadržavaju i kasnije u životu. Bilo bi dobro da sami kuvate svoje obroke, jer ćete na taj način najbolje moći da kontrolišete količinu soli u hrani.

Tagovi: so ishrana prevencija začini

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92548 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
91011121314
15
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: