5 najboljih napitaka za gašenje žeđi

Veličina:
AAA

Da bismo izbegli dehidraciju i njene prve simptome (žeđ, umor i glavobolju), poželjno je da pijemo tečnost po malo, tokom celog dana. Najbolje je piti vodu i prirodne sokove od voća i povrća, dok bi zaslađene sokove i gazirane napitke trebalo izbegavati. Preporučljivo je piti i crni i zeleni čaj, kao i blage biljne čajeve (od nane, kamilice, lipe, i sl.) za koje je naučno dokazano da imaju mnogobrojna pozitivna dejstva po zdravlje. Ukoliko ste od ljudi koji čaj piju samo kada su bolesni ili kada je napolju hladno, probajte da sveže skuvan čaj prohladite i ostavite na hladnom, u frižideru kod kuće ili u kancelariji, i da ga potom pijuckate u toku dana kada ste žedni. Ledeni čaj je zgodan za osobe kojima smeta ukus, tj. nedostatak ukusa vode, a još jedna mogućnost je da vodi dodate malo soka od limuna ili nekog drugog voća, pa čak i kolut limuna ili krastavca.

Tagovi: voda tečnost dehidracija dehidratacija

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92491 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
    123
45678910
11121314151617
18
192021222324
252627282930 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: