Kontrola stresa uz pomoć disanja

Veličina:
AAA

U stresnim situacijama disanje i puls se ubrzavaju i može se desiti i da dišemo isprekidano ili da zadržavamo dah. U takvim okolnostima neophodno je obratiti pažnju na pravilno disanje.  Zastanite na trenutak i koncentrišite se na disanje - prilikom udaha (koji bi trebalo da traje nekoliko sekundi) gledajte da trbuh ispunite vazduhom, tj. da dišete stomakom, a ne grudnim košem. Sa svakim izdahom trebalo bi da se osećate opušteniji. Brojite do 5 dok udišete i potom opet do 5 dok izdišete. Kako se vaše disanje uspori, i vaše telo će se opustiti.

Tagovi: duboko disanje kontrola stresa napetost pravilno disanje stres

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92674 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27
28293031  
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: