Ne više od pet sati sedenja tokom dana?

Veličina:
AAA

Pod dugotrajnim sedenjem podrazumeva se sedenje koje traje od osam do dvanaest sati i više dnevno. Ovaj termin se odnosi i na sedentarne aktivnosti poput vožnje, rada na računaru i gledanja televizijie. Lekari i naučnici naglašavaju da ovakve, sedentarne aktivnosti ne bi trebalo da obuhvataju više od četiri do pet sati dnevno. Vežbanje je svakako preporučljivo, ali ono najčešće traje jedan sat dnevno, tako da je važno da i tokom ostatka dana budemo aktivni - kad je moguće, koristite stepenice umesto lifta, hodajte dok razgovarate telefonom (čak i kod kuće), ako već volite da gledate televiziju obavezno ustanite i razmrdajte se tokom reklama, pravite pauze i protegnite se kad dugo radite za računarom, i sl.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92322 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
   1234
567891011
121314151617
18
19202122232425
262728293031 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: