Kako da budemo aktivniji tokom dana?

Veličina:
AAA

Kanadski naučnici su utvrdili da dugotrajno sedenje bitno povećava rizik od razvoja dijabetesa tipa 2, kao i da povećava šanse za nastanak raka dojke, materice i jajnike, kao i raka debelog creva. Osim saveta o redovnom vežbanju, naučnici su podelili još nekoliko preporuka o tome kako da manje sedimo tokom dana - na svakih pola sata sedenja ustanite i tokom 2-3 minuta stojite ili hodajte, vežbajte ili stojite dok gledate televiziju i svakog dana postepeno smanjujte za 15-20 minuta vreme tokom kojeg sedite u toku dana.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92164 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
     12
3456789
10111213141516
17
18
1920212223
24252627282930
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: