Hranim se zdravije, šta dalje?

Veličina:
AAA

Unosom kvalitetnih i zdravih namirnica primetićete da manje žudite za hranom i pićem koji vas goje. Sledeći korak biće da kontrolišete količinu tj. već dobro poznati savet - jedite manje ali češće. Istraživanja su pokazala da kod ljudi koji jedu manje porcije, redovno u toku dana, nemaju probleme sa oscilacijama u energetskom nivou i produktivnosti. Naime, neredovni obroci mogu da dovedu do opadanja energije u toku dana, kao i da povećaju šanse da ćete se prejesti, a potom, kasnije preskočiti obrok - poput nekog začaranog kruga. S druge strane, ukoliko je nivo energije stabilan u toku dana, bićete raspoloženiji i da se bavite fizičkom aktivnošću koja ne samo da je odlična za gubljenje viška kilograma već je vrlo bitna i za naše zdravlje.

Tagovi: zdrava ishrana pravilna ishrana preskakanje obroka energija doručak fizička aktivnost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92258 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
1234567
891011121314
15161718192021
22
232425262728
293031    
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: