Hranim se zdravije, šta dalje?

Veličina:
AAA

Unosom kvalitetnih i zdravih namirnica primetićete da manje žudite za hranom i pićem koji vas goje. Sledeći korak biće da kontrolišete količinu tj. već dobro poznati savet - jedite manje ali češće. Istraživanja su pokazala da kod ljudi koji jedu manje porcije, redovno u toku dana, nemaju probleme sa oscilacijama u energetskom nivou i produktivnosti. Naime, neredovni obroci mogu da dovedu do opadanja energije u toku dana, kao i da povećaju šanse da ćete se prejesti, a potom, kasnije preskočiti obrok - poput nekog začaranog kruga. S druge strane, ukoliko je nivo energije stabilan u toku dana, bićete raspoloženiji i da se bavite fizičkom aktivnošću koja ne samo da je odlična za gubljenje viška kilograma već je vrlo bitna i za naše zdravlje.

Tagovi: zdrava ishrana pravilna ishrana preskakanje obroka energija doručak fizička aktivnost

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92389 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
161718192021
22
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: