Koja hrana je najbogatija selenom?

Veličina:
AAA

Naše dnevne potrebe za selenom iznose 55 mcg za odrasle, 60-70 mcg za trudnice i žene koje doje i 20-40 mcg za decu u zavisnosti od uzrasta. Ovim važnim mineralom najbogatiji su brazilski orasi - samo jedan brazilski orah obezbeđuje 70-90 mcg selena! Ribe kao što su sardina, tuna, losos; zatim govedina, jagnjetina i svinjetina, piletina i ćuretina isto predstavljaju odlične izvore selena. Žitarice poput ječma i ovsa takođe su bogate selenom.

Tagovi: selen brazilski orasi meso žitarice riba

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92821 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
  12345
678
9
101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: