Prvi korak uspešnog treninga je zagrevanje

Veličina:
AAA

Sasvim je normalnoda u početku ne znate sva pravila kada je u pitanju vežbanje i desiće se da Vam niko ne pomene da treba da se zagrejete, a zagrevanje zglobova i ligamenata oko njih je prvi korak u uspešnom treningu. Zagrevanje treba koncentrisati na grupu zglobova koji će trpeti najveći pritisak tokom vežbanja ili treninga, pa ćemo tako pre igranja tenisa zagrevati ramena i laktove, pre košarke zagrevati kolena, skočne globove i ramena, a pre treninga u teretani zagrejati svaki zglob koji ćemo tokom treniranja opteretiti dodatnim težinama. Zagrevanje treba da traje od 5 minuta do 15 minuta i radite ga pre svakog treninga. 

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92373 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16
17
1819202122
23242526272829
30      
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: