Koristite svaki deo dana da što više šetate

Veličina:
AAA

Svako od nas ima posebne fizičke predispozicije, potrebu za fizičkom aktivnošću koja ponekada zavisi i od psihičkog stanja. U kakvoj god da ste psihičkoj situaciji, fizička aktivnost u vidu šetnje Vam uvek može pomoći. Lekari preporučuju svakodnevno vežbanje, najmanje 30 minuta i to je nešto od čega treba početi pa vremenom broj minuta provedenih u vežbanju povećati. Ako nemate dovoljno vremena da odvojite samo za vezbanje, onda se potrudite da tokom dana pešačite dosta. Šetajte do posla ili siđite par stanica pre, šetajte po gradu i razgledajte izloge, ili vikendom vreme provedite u prirodi.

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92940 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
12345
6
7
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: