Proteini čuvaju mišiće i u starijem životnom dobu

Veličina:
AAA

Da bi smanjile rizik od gubitka mišićne mase i padova, starije osobe bi trebalo da povećaju dnevni unos proteina.

Američki naučnici su sproveli trogodišnje istraživanje u kojem je učestvovalo 1700 osoba, starih od 67 do 84 godine. Oni su pomoću testova pokretljivosti i snage mišića nogu i ruku ispitivali kako veći unos proteina deluje na mišićnu snagu starijih. Tokom istraživanja naučnici su utvrdili da većina starijih osoba proteine jede samo za jedan obrok. S druge strane, pokazalo se da su ispitanici koji su proteine jeli za svaki obrok očuvali dobru fizičku formu i tonus mišića.

Autori studije napominju da aktuelne preporuke o dnevnom unosu proteina za odrasle (1.2 g proteina po kilogramu telesne težine) nisu dovoljne, te da bi osobe starije od 50 godina trebalo dnevno da unose 150 g do 200 g proteina raspoređenih u više obroka.

Tagovi: mišići pad prevencija proteini starije osobe

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92539 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9
10
1112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: