Proteini čuvaju mišiće i u starijem životnom dobu

Veličina:
AAA

Da bi smanjile rizik od gubitka mišićne mase i padova, starije osobe bi trebalo da povećaju dnevni unos proteina.

Američki naučnici su sproveli trogodišnje istraživanje u kojem je učestvovalo 1700 osoba, starih od 67 do 84 godine. Oni su pomoću testova pokretljivosti i snage mišića nogu i ruku ispitivali kako veći unos proteina deluje na mišićnu snagu starijih. Tokom istraživanja naučnici su utvrdili da većina starijih osoba proteine jede samo za jedan obrok. S druge strane, pokazalo se da su ispitanici koji su proteine jeli za svaki obrok očuvali dobru fizičku formu i tonus mišića.

Autori studije napominju da aktuelne preporuke o dnevnom unosu proteina za odrasle (1.2 g proteina po kilogramu telesne težine) nisu dovoljne, te da bi osobe starije od 50 godina trebalo dnevno da unose 150 g do 200 g proteina raspoređenih u više obroka.

Tagovi: mišići pad prevencija proteini starije osobe

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92324 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
   1234
567891011
12131415161718
19
20
2122232425
262728293031 
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: