Kako čija semenke doprinose zdravlju kardiovaskularnog sistema?

Veličina:
AAA

Visok sadržaj vlakana u čija semenkama pomaže nam da se duže osećamo sitima i smanjuje potrebu za hranom, što može da nam pomogne u borbi sa viškom kilograma. Brojna istraživanja su pokazala da povećanje unosa vlakana reguliše nivo LDL i ukupnog holesterola u krvi.

Više velikih studija pokazalo je da veći unos vlakana (u proseku 14 g vlakana na svakih 1000 kalorija koje unesemo tokom dana) bitno smanjuje rizik od koronarne bolesti srca i dijabetesa tipa 2. Treba spomenuti i da omega-3 masne kiseline podržavaju kardiovaskularno zdravlje tako što pomažu u regulaciji nivoa lipida u krvi i smanjuju rizik od tromboze i poremećaja srčanog ritma.

Tagovi: kardiovaskularna oboljenja kardiovaskularno zdravlje

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92805 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
31     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: