Najbolja hrana za jake i zdrave kosti

Veličina:
AAA

Da bismo u svim životnim dobima imali zdrave i jake kosti, neophodno je da budemo fizički aktivni i svakodnevno "uhvatimo" desetak minuta sunčeve svetlosti. Naravno, važno je i kako se hranimo! Svakodnevno jedite sveže voće i povrće koje obiluje mineralima i na taj način ćete umanjiti gubitak minerala iz kostiju. Jedite više namirnica bogatih vitaminom D koji podstiče skladištenje kalcijuma i fosfora u kostima. To su, na primer, morska riba i riblje ulje, džigerica, žumance i neki mlečni proizvodi. Omega-3 i omega-9 masne kiseline, kojima obiluje maslinovo ulje, morska riba, orašasti plodovi i semenke, isto tako doprinose zdravlju kostiju. Još bismo spomenuli i zeleni čaj koji pomaže u prevenciji demineralizacije kostiju.

Tagovi: jake kosti osteoporoza prevencija zdravlje kostiju

Čitajte dalje


Izdvajamo za vas

Pogledajte i:

Pošaljite svoj komentar



Wellness i SPA


Newsletter

Besplatno se prijavite na naš newsletter i dobijajte redovno naše najnovije vesti direktno u vaše
e-mail sanduče.

NetDoktor


Najčitanije



Anketa


doktor.rs zajednica


Niste član? Pridružite se besplatno!
doktor.rs zajednica broji 92943 članova
Šta sve dobijam besplatnom registracijom?

Zdravstveni forum

Kalendar događaja

PoUtSrČePeSuNe
123456
7
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Nema predstojećih događaja u skorije vreme.

Znate za medicinski događaj?
Besplatno ga prijavite!

Mapa zdravlja

Mapa zdravlja
Pronađite brzo apoteku, zdravstvenu ustanovu, stomatologe, fitness centre...
u vašoj blizini!
Traži:

BMI kalkulator

NetDoktor Dnevnik telesne težine
Pratite svakodnevno vaš Body Mass Index (BMI) i smršajte jednostavno uz NetDoktor Dnevnik telesne težine.
NetDoktor, vaš pouzdani zdravstveni partner »
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: